..hidup utk berbakti..

Sunday, January 3, 2010

INTIM..pengalaman berharga..

slm..alhamdulillah..pada 2-3 januari( hr ni ) PERMANIS UKM telah berjaya menganjurkan Interaksi tautan Mahabbah ( INTIM ) di Brindley Training Camp, PD N9.. disertai oleh 98 org ahli permanis lama dan baru dan dipecahkan kepada 10 kumpulan..program ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan sesama ahli dgn ahli, ahli dgn exco dan juge mantan2 PERMANIS UKM dengan temanya, ukhwah disambut,ikatan terpaut...

alhamdulillah..aktiviti yg berjaya dijalankan bg program 2 hari 1 malam ini seperti sukaneka pantai, BBQ, ceramah agama oleh ust syafiq, kuiz berkenaan n9 n PERMANIS, night walk,senamrobik, war game dan berakit..yg jaz nk highlight kt cni sebenarnye ialah, kumpulan jaz menang pertandingan berakit....yez alhamdulillah..hm..program ni walaupun singkat tetapi agak penat jg dan pasti meninggalkan kenangan manis..mcm2 berlaku..herm..


thanks kpd PERMANIS UKM atas usaha penganjuran dan semua pihak yg terlibat membantu, menjayakan INTIM PERMANIS UKM 09/10..kpd semua peserta, thanks sbb bg kerjasama n inilah yg mampu kami beri..segalanya demi anda semua..thanks a lot..kami memohon maaf diatas sgl khilaf dan terlepas pndg mgkin dlm beberapa perkara..diharapkan penilaian program ni nnti akan memberi semangat serta dapat menambahbaik program PERRMANIS akan dtg..amin..insyaAllah..



kat bawah ni de sikit gambar tuk tatapan semua..


berlatarbelakangkan 4 bas UKM

ceramah maghrib selama hampir sejam dengan tema " UKHUWWAH"

sesi bergambar peserta bersama VIP di majlis perasmian penutup

4 kumpulan berentap..1 rakit 20 lebih org..berat koot..

malam BBQ..serius..sedap sgt2..kredit tuk nuar..eh silap..mak nuar..hehe..

War Game..

senaman pagi...berpeluh..warm up sblum berakit..

Night walk ala2 jungle treking..boleh tahan la penat..

barisan urusetia n exco

2 kumpulan bersaing hebat..merah tetap unggul..hehe..kuning jgn mara ea..

kuiz mengenai n9 n PERMANIS..=)

xtau la main ape ni..bawak belon kt perut..xleh pegang..tgn kena angkat n wat peace..

selipar gajah..habis tercabut dak2 ni kerja kan..herm..

water confident..ramai yg x konfiden wktu ni,..herm..

dengan rakit kumpulan masing2..kumpulan razin 1st siap rakit..mantap lah!!

2 comments:

  1. mcm seronok je..jelesnye..terkilan sgt2 xdpat join..huhuuuu..sedey..ade lg x program cni??huhu

    ReplyDelete
  2. yeke..mmg seronot sgt2 ila..kalau ila msti lagi seronot..jd seronot kuasa 5 la..kalau nk tau program pasni, kena tanye exco bru nnt la..sy da nk jd mantan..yaayyy!! ( dlm hati : sedih sgt nk tinggalkan permanis yg sgt2 disayangi..ya Allah...)

    ReplyDelete

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.