..hidup utk berbakti..

Sunday, April 18, 2010

Aku Bukan Siapa-siapa..

Mohon Ampuni Aku ( D'Masiv )

mohon ampuni aku
jika aku bersalah
mohon ampun aku
jika aku berdosa

aku bukan siapa-siapa
aku hanya manusia
yang tak lepas dari kesalahan

ku serahkan hidupku padamu
tuhan ampuni aku
ku memohon padamu
tunjukkan jalanmu

http://www.youtube.com/watch?v=UFKdOvKiJzs

ya Allah..andainya dunia ini menjadi sbb hamba jauh dariMu, maka lenyapkanlah ia dari jiwa..andai segala nikmatMu boleh menjadi sbb aku membuat dosa dan maksiat, tariklah semula nikmat itu..andai perasaan yg kau cipta ini menjadikan aku lalai dari mengingatimu, hapuskanlah ia..andai hubungan yg terjalin tidak engkau redhai, maka janganlah kau satukan hati kami supaya ia tidak menyimpang dari jalanMu..hamba redha kehilangan segala2nya dari kehilangan redha dan cinta-Mu..ya Allah..jauhkanlah segala yg engkau murkai..campakkanlah dlm hati ini hidayah dan maghfirah yg berpanjangan..andai dugaan dan cabaran yg dilalui boleh menghapus dosa serta mendekatkan diriku padaMu, maka hadirkanlah ia..hamba redha..asalkan hidayahMu ada bersama2..hadirkanlah padaku ketenangan dlm setiap bentuk ujian..amiinn..=)

No comments:

Post a Comment

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.