..hidup utk berbakti..

Wednesday, April 8, 2009

kena tag dengan mell..ceh!!

1.Bekas kekasih saya adalah :
xingat..ramai sgt..ade la dalam 18 or 17 org..haha..erm..gurau jek..setakat ni belum tinggal bekas lagik kot....mintak korg doakan xdek la bekas2 nih...

2.Saya sedang mendengar :
hijjaz : tola'al badru...

3.Mungkin saya patut :
g ptsl skrg...buku dah due date 28 hari yg lepas..kan da kena byr RM5.60..kalo tunggu sok kena tambah lg 2posen lak...huhuhu

4.Saya suka :
makan n tido...tp tido lg sedap..nyam2..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
ramai..antaranya ifah, dak2 pomanih,aiman,iman,razman,ekin, nad ,ima, nawal,aduh ramainyek...
semua2 lah..yg bek ngan sy..sy syg korang...

6.Saya tak paham :
time kuliah asas..yg terbaru blaja statistik,..ntah mende xtau la..

7.Saya kehilangan :
jam kesayangan sy...uwaaa...

8.Ramai yang berkata :
banyak keje la..pening nak siapkan proposal...

9.Makna nama saya :
ntah..panjang citernye..yg penting sy suke dgn nama sy..rabiatul adawiyyah bt mohd nidzar..

10.Cinta itu adalah:
indah bila kita mencintai yang mencinta kita..ALLAH...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
menunggu sy pulang dengan kejayaan..sampai satu masa, sy akan katakan padanya ' walid, umi,ngah syg kalian..inilah hadiah dari angah..doakan angah jd anak solehah..;

12.Saya akan cuba :
siapkan proposal asas penyelidikan sebelum habis mggu ni!!! semangat sket..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
xdek penghujung....

14.Telefon bimbit saya :
murah jerk..selalu je jatuh..semalam dah kena air milo plak..ade la budak comot tumpahkan air milo atas nset sy kat bilik pomanih..hahaha..nasib bek elok lg..sy syg dia sbb dia jd penghubung saya dengan semua org...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya rasa pening sgt...sy tgk nset..owh..belum azan subuh g..tido balik..zzzz

16.Saya paling meluat apabila :
org yg xkenal sy memandai2 mentafsir sy...ijaz itu..ijaz ini...tp sy diam jer..nak wt camne, org dah xkenal kita..lantak la nak cakap pe...xkenal maka xcinta la kan..tp xsuh jatuh cinta pon..huhu

17.Pesta/Parti adalah :
ntah..sejenis biskut la kot..biskut meri..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
penyu...penyu...jgn biarkan penyu menangis..ayakkk...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
18-22...23 da rasa tua sgt..

20.Hari ini :
ade org sakitkan hati tutor kesayangan saya..ustazah sakinah..mmg xpatot tol budak tuh..beliau adalah lelaki..

21.Malam ini saya akan :
g kelas ganti kul 8..pastu mgkin ade agenda lain...yg pasti, bukan berfoya2 xtentu hala..

22.Esok pula saya akan :
bentang teks arab bahagian dakwah maa..pastu sy akan menetap lagi d ptsl nk siapkan proposal..persediaan tesis..

23.Saya betul2 inginkan :
keredhaan Allah, mak n ayah , guru n kwn2 dlm ape2 yg sy lakukan..sy ingin jg hati semua org, tp sy tetap buat silap..adeyh..sy insan dhoif je...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ade kesan celak la...mlm td balik diner lupe nk cuci muke..terus syahiddd....xsedar diri dah..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
xsuke g...xsuke..bukan kaki g jalan2 atau shoping..penat...kaki cepat gigil..

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan masak sendirik..nasik goreng cili padi..

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap : wktu nk tido jer..
keadaan lain musti terang.....mustiiiii....

28.Makanan segera adalah :
ntah..kakak sy sgt marah kalo makan mknn segera..tp sy mkn jugak kdg2...malas g kafe...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
pada ustazah sakinah..doakan kami belajar untuk agama Allah..bukan niat lain..ameenn..

30.Siapa yang anda nak Tag?

tuan mohd aiman, yati, ila...

2 comments:

  1. thnxs kak jaz.. mell dh start exam dh ari tuh.. huk.. penat..~ huhu

    ReplyDelete
  2. oo...ok..same2..yeke da start...wat leklok ye..
    akak doakan..doakan akak jgk ea..gementarrr..

    ReplyDelete

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.