..hidup utk berbakti..

Saturday, April 4, 2009

Kem Raudhah : INDUKSI KEPIMPINAN...satu pengalaman bermakna..



induksi d kem raudhah yg bru blalu 27-29 mac 2009 g p.pangkor sgt2 memberi makna.. menjadikan diri rasa seperti keluarga.. xkira ape kelebihan dan kekurangan, kita belajarlah untuk cuba menerima seadanya..

terima kasih pada semua yg sudi berkongsi pengalaman, bertukar pendapat dan yang cuba memahami diri ini..( jiwang lak aiii...hihihi..=P)

kpd exco yg x pergi..sesungguhnye, pengalaman d pangkor sgt memberi kesan..mendalam..alangkah bagusnya kalo kamu semua g jugak..wktu tu kita akan lebih mengerti pentingnya kerjasama, persefahaman, kepercayaan dlm persatuan kita ni..tp xpe..harap kita leh lebih kenal dlm program2 selepas ini..

pengalaman baru bg jaz kt induksi ni yg paling best flying fox..dapat buat 2 round n gaya ala2 superwoman nak datang menyelamatkan mangsa jenayah gitu..hehehe..yg lain2 pon best sgt..

main saham batu bata2 memberi pengalaman istimewa..kepercayaan dan persefahaman antara kita sgt penting.. rakit leh tahan penatnye..jungle terkking paling penat( tapi hepi=)..night walk?? best2..sekali kena sergah lari lintang pukang da..

ape2 pon sume aktiviti menguji ketahanan mental, fizikal n emosi.. terima kasih sgt2 pada abg2 fasi dari ICK ( insan cemerlang konsultan) abg radzi, abg iman, abg najib dan abg zaidi..abg2 semua best2 blake..mintak maaf andai kami wat menda2 yg abg2 xsuka..maklum kami nakal2 sket je,.. tp kami sgt hargai pengalaman yg kami kongsi dgn abg2 fasi..bak kata abg radzi..SHARE..not 2 teach us..

okay...kpdHANIF,HAZLI,RAZIN,HAFIZ,
HAMID,NAZREE,KHIDIR,WAN,MUZ,FA T IN,SYAFI,HUSNA,PIKA,TIM,HANA,WANI,YATI,AIN,BELLA,HANIS,MAS ,SAKHIAH DAN LINA..korang sgt best!! bagus2..teruskan semangat anda dan bakat anda yg telah d tonjolkan wktu induksi ni k..rajin2 wt keje pas ni..pentingkan kualiti dari kuantiti..hehehe..

1 lagi..dalam hidup.. kita sering tertawa, tp adakah kita gembira sebenarnya???? kita melihat org menangis...bersedihkah dia??? hanya org yg menangis dan tertawa itu yg tahu perasaannya yg sebenar saat ia menangis dan tertawa..yg penting, dlm PERMANIS, kita ada kedua2 nya..=D

No comments:

Post a Comment

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.