..hidup utk berbakti..

Monday, June 29, 2009

Kem Pemantapan B.Arab SMK Telok Panglima Garang...MANTAP '09

salam semua..hehehe..jumpe lagi..hm..brapa lama la x update..maklum la sibuk praktikal..sambil praktikal, ada ja aktiviti ujung minggu..sama ja macam kat u.. yang terkini untuk program pemantapan bahasa arab ( MANTAP '09 )SMK Telok Panglima Garang..sekolah tempat praktikal..anjuran Panitia B.Arab dan Pend.Islam dikelolakan oleh guru2 praktikal SMKTPG sendiri.. byk juga pglmn baru jaz dapat..selama ni byk program motivasi jaz jd fasi n urusetia, kami perbezaan kali ni ialah Motivasi B.Arab..ARABIC LANGUAGE CONSULTANT ( ALC) adalah konsultan yang terlibat dalam kem ini...best2..sgt best..terima kasih kepada penceramah Dr. Mohd Rosdi kerana byk ilmu jaz dapat dari Dr...bila kenang2 kan, sikit nya la ilmu jaz dalam bahasa Al-Quran ni..hm..alhamdulillah..program da selesai..tp pengalaman manis xkan jaz lupakan..mohon maaf pada semua jawatankuasa kerana byk bg semangat dan bantuan..mohon maaf juga jika jaz ada wat silap samada sedar atau x..

P/S : JUTAAN PENGHARGAAN KEPADA PIHAK SEKOLAH,PENGETUA TN. HJ NORDIN, KETUA PANITIA B.ARAB USTZH MARIAH, STZH.HASNITA,USTAZ REDUWAN,USTAZ KARIM, CIKGU AZAHARI,CIKGU WAHIDA,CIKGU HELIZA,USTZ. AMIRA,USTAZ. EFFI,USTZ. YATI,DAN SEMUA URUSETIA LAIN SEPERTI NADIA,FATIN,RAZA,NUZUL,SYAZWAN DLL...dibawah disertakan beberapa keping gambar..=)


2 comments:

  1. ak pnah join kursus bhasa arab ALC..mmg best!!=)

    ReplyDelete
  2. wahhh..yeke?? ha...camtulah prasaan den ni ha...hehehe..memang syiookkk habis.....

    ReplyDelete

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.