..hidup utk berbakti..

Sunday, March 8, 2009

motivasi da selesai...semoga objektif tercapai..maulid nabi plak pasni di rai..

slm motivasi..=)
Motivasi Inspirasi Pelajar Sekolah Rendah 2 baru je habis..motivasi anjuran Exco Akademik PERMANIS UKM ni berlangsung selama 3 hari 2 malam. Bermula 6hb Mac sehingga 8hb Mac 2009. eyjaz cume jd urusetia.. tahun lepas dah jd fasi, tahun ni jd urusetia pulak..fuuhh..urusetia mmg penat dari jadi fasi..tp jaz puas hati..sbb jaz dpt meringankan beban kwn2 dan membantu mana yg patot..kalau x byk pon, sikit jadi la..
kan2?? kpd semua warga PERMANIS, jaz ucapkan byk2 la terima kasih d atas sgla bantuan, perhatian, k.syg(hahaha), tunjuk ajar dan ape2 je yg telah diberikan,..dan jugak, jaz nak mohon kemaafan andai jaz byk wat silap n lukakan hati mane2 pihak..jaz ni insan biasa je...byk wat silap.

dan..........jaz nak ucapkan slamat menyambut maulidurrasul kpd semua shbt2..sama2 kita kenang sirah sepanjang hidup baginda..byk2 la kita berselawat dan kita berdoa semoga kita semua mndapat syafaat baginda d akhirat kelak....ameenn..

p/s : kat bwh ni jaz tunjukkan gambar2 fasi dan peserta sewaktu program buat tatapaan shbt2..










KAT BAWAH NI PLAK GAMBAR URUSETIA DAN FASI...YG BTGKUS LUMUS MEMASTIKAN PROGRAM BERJALAN DENGAN LANCAR..TERIMA KASIH....=)




No comments:

Post a Comment

Renungan..

Jika Kejahatan Di Balas Kejahatan, Maka Itu Adalah Dendam.Jika Kebaikan Dibalas Kebaikan Itu Adalah Perkara Biasa.Jika Kebaikan Dibalas Kejahatan, Itu Adalah Zalim.Tapi Jika Kejahatan Dibalas Kebaikan,Itu Adalah Mulia Dan Terpuji."

Ads code


I made this widget at MyFlashFetish.com.